Sociale veiligheid binnen Scouting Sweder van Voorst Hummelo en Keppel

Binnen Scouting Sweder van Voorst vinden we het belangrijk dat leden binnen een sociaal veilige omgeving leuke en uitdagende scoutingactiviteiten kunnen doen.
Klik het document aan om meer te lezen.

Download PDF-document (52 kB)

Gedragscode Scouting Sweder van Voorst inclusief media richtlijnen

In dit document worden de gedragsafspraken alsmede afspraken over het gebruik van (sociale)media en de website vastgelegd voor Scouting Sweder van Voorst Hummelo en Keppel.
Klik het document aan om meer te lezen.

Download PDF-document (66 kB)

Vertrouwenspersoon Scoutinggroep Sweder van Voorst Hummelo en Keppel

Scouting Sweder van Voorst vindt het belangrijk dat (jeugd)leden binnen een sociaal veilige omgeving uitdagende en leuke scoutingactiviteiten kunnen doen.
Een vertrouwenspersoon is een belangrijk onderdeel van een sociaal veilige groep.
Klik het document aan om meer te lezen.

Download PDF-document (140 kB)

Vertrouwenspersoon: