speltak roverscouts

Ben jij ouder dan 18 jaar, heb je een eigen mening en heb je wel zin in leuke buitenlandse uitstapjes? Word dan roverscout en organiseer samen met andere jongeren je eigen kampen en activiteiten. Als je wilt, kun je doorgroeien tot vrijwilliger, waarbij je andere jeugdleden begeleidt.

Opkomst Roverscouts:

De Roverscouts hebben geen vast moment waarop ze bij elkaar komen. Houdt de agenda in de gaten voor een opkomst.

Meedoen?

Als je informatie wilt over de Roverscouts kun je gewoon bij een opkomst komen meedoen, kijk even in de agenda van de Roverscouts op deze site om te zien of we op het gebouw aanwezig zijn en wat we doen. Vragen voor de Roverscouts per mail mag je sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.