Verhuur van ons gebouw en de terreinen

Ons gebouw ligt op het erf van een boer en we kunnen daarbij een grasveld voor het gebouw gebruiken en een stuk weiland iets verderop. Bos is er wel, maar is niet echt toegankelijk. Het gebouw kan het het héle jaar door verhuurd worden aan Scoutinggroepen in het bijzonder en tevens aan jeugd- en jongerenwerk en aan instellingen die het algemeen belang en maatschappelijke belang ten goede komen !
De huurprijs is € 4,50 per persoon per nacht met een minimum van € 67,50 per nacht. Per dag wordt er € 2,- berekend voor de afvalstoffenheffing. Er wordt een borgsom gevraagd van € 100,-. De verhuur begint altijd om 14.00 uur en eindigt om 12.00 uur. Per 1-1-2023 is elektriciteit €0,45 per kWh, en is gas €1,25 per m³. En verder gelden alle bepalingen zoals in het huurcontract omschreven staat. De huurprijzen zijn onder voorbehoud en het is mogelijk dat voor bijzondere periodes of termijnen afwijkende tarieven gelden. Dit zal altijd in overleg gebeuren.

Wilt u meer informatie, neemt u dan contact op met Geert Meffert. Wilt u bij de aanvraag per mail duidelijk aangeven voor wie er gehuurd gaat worden, hoeveel personen en wie de contactpersoon is. Vergeet niet een telefoonnummer of adres te vermelden.

Wie weet zien we elkaar binnenkort in onze Scoutstal!

gebouw terrein