Ons adres

Torenallee 2
6999 DD Hummelo
"De Scoutstal" bij boerderij "Bredenhorst" in gemeente Bronckhorst - Hummelo en Keppel.

Routebeschrijving

Deze boerderij is gelegen aan de N314, de provinciale weg tussen Hummelo en Zutphen, verscholen in een weiland achter een bomenrij. Vanaf beide kanten gekomen zijn er géén duidelijke herkenningspunten aan te geven waardoor de oprijlaan van de boerderij moeilijk te vinden is.

Komend vanuit Hummelo : Uw verlaat de bebouwde kom van Hummelo en rijdt over de N314 richting Zutphen. Houdt hierbij de witte hectometerpaaltjes in de rechterberm in de gaten. De oprijlaan van de boerderij bevindt zich exact ter hoogte van hectometerpaal 18 km. aan de rechterzijde van de weg ter hoogte van wit-oranje reflectoren. Geef ruimschoots van te voren richting aan voor het achterop komende verkeer.

Komend vanuit Zutphen : Wanneer uw Toldijk voorbij bent gereden komt u over een brug over de "Grote Beek" waarna de weg een flauwe bocht naar links maakt. Houdt vanaf dit punt de hectometerpaaltjes in de rechterberm in de gaten. De oprijlaan van de boerderij bevindt zich exact ter hoogte van hectometerpaal 18 km. aan de linkerzijde van de weg ter hoogte van wit-oranje reflectoren. Geef ruimschoots van te voren richting aan voor het achterop komende verkeer.

Op onderstaande illustratie bevind de oprijlaan van de boerderij zich ter hoogte van het markeringspunt.

svv map

Hieronder enkele historische kaarten van de omgeving, mocht u met paard en wagen onderweg zijn naar onze Scoutstal.

svv map1844

bron: Gelders Archief